سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

همه چی برای خودتو نه!

جلسه پرسش و پاسخ با موضوع: نحوه ی مطالعه و برنامه ریزی درسی برای کنکور


با حضور آرش کوهی زاده محمدی رتبه 33 کنکور سراسری و دانشجوی مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف


 

آقایان جواد درخشنده و عارف درایش متولی برگزاری این جلسه بودند که از این عزیز تشکر می کنیم .( رویدرنیوز)

آرش کوهی زاد محمدی ...

دوست دارم جای شما کنکوری بودم چون بهترین لحظه ی زندگیم بود و داشتم آینده ام را رقم می زدم.


تست زیاد بزنید...

در آزمون شرکت کنید و در خانه از خود آزمون بگیرد...

یک سال برای آینده تان تلاش کنید...

سرگرمی را کم کنید آما یکدفه نه!

من بعد از سال سوم و خرداد شروع کردم و با خوب مطالعه کردنم موفق شدم.

با شروع مطالعه ،هدفتان بالا و بالاتر می رود..

سر هیچ کلاسی غیبت نکردم و تا درس را خوب نمی فهمیدم از کلاس بیرون نمی رفتم حتما سر کلاس 3 سوال از معلم می کردم...

حتما برنامه داشته باشد، من در طول یک سال که آینده ام را رقم می زدم 6 تا مشاور داشتم( دانشجو، معلم ، مشاور و ...)

یکدفه 5 ساعت یک ، کتاب را نخوانید،هر ساعت یک کتاب با برنامه...

کتاب شمی از خود کتاب کمک درسی اش مهم تره و کسانی که خود کتاب شیمی را خوب مطالعه کنند 70% به بالا در کنکور تست می زنند...

برای اینکه یک کتاب را خوب بفهمید مقدمه کتاب را خوب مطالعه کنید...


آقای کوهی زاده گفتند: من برای کنکور هدف داشتم و هدفم دانشگاه شریف بود. و امدم آرم دانشگاه شریف را اول دفترم کشیدم و هر روز ان را نگاه می کردم. هدف انسان را به تلاش وادار می کند پس شما دانش اموزان برای خود هدف گذاری کنید.

در پایان جلسه از مهندس خواستم آن آرم را نشان بدهد.


دخترها بهتر گوش می کردند...

کسی که رویایی در سر ندارد...

کسی که به برآورده شدن رویاهایش ایمان دارد...

نکته بر داری...

امیدهای رویدرنیوز...

نظرات 8 + ارسال نظر
نوشته های من چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ http://ROYDARMAN.MIHANBLOG.COM

از آقای درایش و درخشنده بسیار سپاس گذارم که چنین جلسه ای را برای دانش آموزان ما رقم زدند خیلی دوست داشتم باشم ولی نشد
دانه های از هم جدا افتاده خرد تنها با قلم به هم پیوند می خورند

رویدری چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ

با تشکرازدوستانی که زحمت کشیدند جلسه خیلی خوبی بود.لطفا زمان جلسه بعدی رااعلام کنید ممنون

کنکوری92 نجمیه چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام
نظر من در مورد کنکور تایید نشد!!؟؟؟
من عین واقعیت رو محترمانه گفته بودم البته به نظر خودم و دوستام
اگه ما میخوایم مشکلی رو حل کنیم نباید اونو بپوشونیم اول باید اون مشکل رو باور کنیم بعد دنبال راه و چاره باشیم

شایدم متن من به مذاق شما خوش نیومده باشه ولی خدا رو خوش نمیاد این کار
احیانا من بیراه گفته باشم بالاخره نظر شخصیه من دانش آموز هست همه که نمیشه طرز تفکرا مثل هم باشه

درنا پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ق.ظ

سلام. قبل از هرچیز تشکر می کنم و. امیدوارم که همه این جوانان در کمال موفقیت پیروز و سربلند باشند.

رویدر من پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

واقعا ممنونیم از اقای درایش و درخشنده. امیدواریم کنکور امسال رویدر عزیزمان بر بشه از کوهی زاده ها و دکتر بافتی ها. به امید اینده ای روشن تر و ارزوی موفقیت برای جوانان عزیزمان.

هم شهری پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

کاشکی منم بودم وقت نشد

سایه یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ

لطفا جلسه بعدی هم اعلام کنید کی هست

کنکوری93 دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام من رویدری نیستم اما اومدم اینجا که بگم این آقا آرش خیلی آقاس هروقت هرسوالی دارم فورا جوابمو میده .ازته دل ازخدامیخوام کمکش کنه تا موفق باشه.همچنین شما کنکوری های امسال واینده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد