سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

وعده ...

به بهانه ثبت نام کاندیداهای شورا این شعر را تقدیم دوستان میکنم .( شاعر: امید دردری)



منم من نقطه چین کاندید شورا

من عشق خدمتم والا به مولا

اگر رأیم دهید بالا بیایم

کنم آباد شهر و این دیارم 

نه قصدم شخصی است و نه زمین است

برای خدمتم ، والا همین است

هدف دارم هدف های فراوان

کنم مشکل ها را سهل و آسان

 

کنم بخشش زمین ها و بیابان

دهم بر تازه داماد و جوانان

کنم آسفالت راه روی مزه

که چرخ روی ماشین ها نلغزه

 

کشم جاده مثال یک اتوبان

کهورستان شروع تا به شوادان

تصادف ها شود کم جاده ها خوب

شوم شورا کنم من شور و آشوب

 

نه پارتی بازی خواهم نه پسندم

مسیر این چنینی را ببندم

برایم فرق ندارند دوست و خویشان

به چشمم یک شوند ماها و ایشان

 

بیارم پمپ بنزین اولین کار

مباد راننده ای از بهر آن خوار

نظارت میکنم من بر گرانی

کنم کار مثل دوران جوانی

 

دهم تشکیل ستادها ، انجمن ها

زن و مرد و جوان و پیرزن ها

برای ساخت و ساز ، آبادی شهر

به فرهنگ و ادب ، زیبایی شهر

 

به اینترنت دهم سرعت چو پهباد

به وقت دانلودش باشد مث باد

به روی تمب برکه برق رسانم

و مسئولین به رویدر می کشانم

 

نه اهل لافم و اهل زبانم

من اهل کارم و من میتوانم

تلاشم این چنین است تا نهایت

سرو سامان دهم بر این ولایت

 

خلاصه گویم ای دوستان بیایید

برای انتخاب شرکت نمایید

چه رأیم می دهید یا که ندادید

بیایید و حماسه آفرینید
دوستانی که شعرهای در موضوع انتخابات شورا سروده اند یا کاریکاتوری کشیده اند برای ما ارسال نمایند.( رویدرنیوز)


نظرات 5 + ارسال نظر
bax دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

میگم این آقا برای هر چیز یه شعر میگه باید ترنه سرار بشه

شهروند دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

مرسی امیدجان واقعا عالی بود

دوست دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام عبدالرحمان جان یه کمی به فکر ما جوانان باشید ما جوانانی که تنها سرگرمیمان سالن رفتن برای بازی بود که ان هم از ما میخواهند بگیرند چرا؟ سالنی که اول ماهی 70 هزارتومان بود الان شده 100 هزار تومان سالنی که نه اب شیرین داره نه کولر

بررسی خواهیم کرد.مطمئن باشید.

دانشجویان بندر خمیر سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ق.ظ http://khamirdaneshjoo.blogfa.com/

سلام

هدایت که بقول محمد بهارلو نویسنده ،همه نویسندگان بعد از او بر شانه های سترگ او نشسته اند در جایی می نویسد، نویسنده ای که در آثارش به حقوق و خواسته های مردم توجه نکند یک دکان دار است. به سرور بزرگمان عبدالرحمان عزیز تبریک می گوییم که از امتحانی که شادروان هدایت برگذار کننده آن بود سربلند و پیروز بیرون آمد. برای تلاشگران وبلاگ رویدر نیوز هم توفیق و سر فرازی آرزو می کنیم.

زینب سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

دست آقای دردری درد نکنه . ایشان استعداد عجیبی در زمینه های مختلف دارند . خیلی شعر جالبیه . مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد