سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

یازدهمین مصاحبه رویدر نیوز...

مصاحبه رویدر نیوز با مجری و نویسنده ی توانمند سرزمین نخل و قلم آقای علی علی زاده ...



علی علی  زاده متولد سال 1365 .مجری و نویسنده ای که  سر از کارهای اجتماعی و شهرداری در آورده است.عاشق فوتبال است و به قول خودش موقع تماشای فوتبال دور و برش را باید خلوت کرد.


در ادامه مطلب با این جوان رویدری بیشتر آشنا خواهید شد...


عرض سلام و ادب دارم خدمت همه ی همشهریان عزیزم به خصوص خوانندگان وبلاگ پر مخاطب رویدر نیوز.

اگر از مجری گری شروع کنیم چی شد که به مجری گری علاقه مند شدید؟

من از دوران کودکی به مجر ی گری علاقه داشتم و دوستانی که با من بودند کاملا یادشون هست.

اولین اجرای رسمی شما کی بود؟

سال 87 مراسم ویژه ای که توسط انجمن دانشجویان واسه پشت کنکوری ها برگزار شد  ، به من پیشنهاد شد و قبول کردم.با تمام ضعف ها و استرسی که داشتم اون برنامه را جمع کردم تا شروعی باشد برای کار مجری گریم.

ضعف و استرس عواملی نبود تا از این کار دست بکشید؟

اصلا.علاقه داشتم و می خواستم به هدفم برسم که در همون سال با مجری گری در عروسی انجمن خیریه قوی تر به جنگ ضعف ها و استرس هایم رفتم  به طوری که اعتماد به نفسم بهتر شد.

الان احساس می کنید در اجراهاتون ضعف و استرس دارید؟

ضعف که زیاد هست و پس از هر برنامه بارها و بارها فیلم را نگاه می کنم تا ضعف هایم را پوشش بدم و هیچ انسانی بدون ضعف نیست و دوستان خوبم همیشه بعد از اجراهایم ضعف ها را به من گوش زد می کنند.ولی استرس را کلا از خودم دور کردم و قبل از اجرا اصلا استرس ندارم.

اجرای امسال در جشنواره بهار را چطور  بود؟

خوب بود.و برای من گران بها ترین تجربه بود که افتخار اجرا در کنار استادم امید دردری را پیدا کردم.به جرات میتونم بگم امید از برترین مجریان استان هست. من میتونم لمس کنم توانایی که امید دردری داره و من باید از تجربیات ایشون استفاده کنم تا به نقطه ایده آل برسم.

اجرای کدام مجریان کشور را بیشتر می پسندی و از آن الگو میگیری؟

ما مجریان دوست داشتنی کم نداریم ولی من همیشه از تیز هوشی عادل فردوسی پور.اطلاعات بالای فرزاد حسنی.انرژی رضا رشید پور و سبک جدیدی که سید علی ضیا وارد عرصه مجری گری کرده لذت میبرم.

تا حالا در اجرا سوتی داد ه اید؟

خیلی زیاد.دو تا از سوتی ها که هیچ وقت یادم نمیره.سال گذشته مراسم افتتاحیه مسابقات والیبال مدارس استان در خمیر جای دانش آموزان نونهال گفتم خردسال که سریع متوجه شدم و ماست مالی کردم.و سوتی سال 92 در شروع اجرام در روز اول جشنواره به جای دومین جشنواره گفتم اولین جشنواره که سریع جمعش کردم.

نویسندگی را از کجا شروع کردید؟

نویسندگی را جسته و گریخته انجام میدادم.در دوره راهنمایی دفتر شعری داشتم که گه گاهی شعر می گفتم که هنوز اون دفتر را دارم.به همین منوال ادامه دادم تا اینکه در دوره دانشگاه عضو انجمن نویسندگان شدم  چند مطلب از من در خبرگزاری دانشجویان ایران منتشر شد و بعدها خودم وبلاگی را راه اندازی کردم و بعضا هم در رویدر نیوز برای همشهریانم مینوشتم.تا اینکه به کمک دوست بزرگوارم آقای عبدالسلام جمالی چند ماه گذشته نوشته هام مطبوعاتی شد و یکی از نوشته هام در روزنامه صبح ساحل چاپ شد.

کارت در شهرداری را چگونه ارزیابی میکنی؟

برای من خدمت به شهرم و شهروندان رویدر بهترین آرامش خاطر است و مجموعه شهرداری این اعتقاد را دارد.عبدالحکیم جعفری مرد بزرگی است، که کار کردن با ایشون آرامش و انرژی خاصی را به همه ی بچه داده تا بتونند هر چی در توان دارند بگذارند. امیدوارم که مردم در چند صباحی که پشت میز خدمت هستیم از ما راضی باشند.

کار مالی در شهرداری با روح شما سازگاری داشته است؟

من وقتی اومدم شهرداری کارم در زمینه مالی خیلی دشوار نبود.برادر عزیزم آقای علی میری تمام راه کارها را به من گوش زد کرده بود و من همیشه در زمینه مالی مدیون بزگواری این عزیز هستم.

در یک قسمت از جشنواره از نقش مهندس درساره در زندگی کاری خود گفتید.

مهندس شهیر درساره شخصی است بی نظیر که نقش بسزایی در زندگی کاری من داشته است.زمانی که من دانشجو بودم با دادن کارهایی به بنده سعی در پخته شدن من داشت و مسیرها را بدون اینکه خودم متوجه باشم جلو من قرار می داد که حالا می فهمم چه لطف بزرگی در حق من و خیلی دیگر از بچه ها انجام داده که امیدوارم در همه ی عرصه های زندگی موفق باشند.

سال 92 را چطوری می بینید؟

سال 92 با اجرای جشنواره پرانرژی شروع شد و در ادامه با از دست رفتن چند تن از همشهریانمان تلخ ترین روزها را برای شهر رویدر رقم زد که امیدوارم در ادامه فقط پیام آور شادی برای همه باشد.

انتخابات شورای شهر را چگونه ارزیابی می کنید؟

امسال با کاندیدا شدن نیروهای متخصص و فعال قطعا انتخاباتی پرشور و خوبی خواهیم داشت انشالله.


یک نویسنده فوتبالی معمولا فوتبال دوست ها علاقه دارند اطلاعات فوتبالیش را بدونند.

عاشق پرسپولیس و بایرن مونیخ.از فلیپ لام خیلی خوشم میاد و از بازی ماکای هلندی بازیکن سابق بایرن لذت می بردم.از بین مسی و کریس رونالدو، لئو مسی  را بیشتر می پسندم،آلیانز آرنا ورزشگاه رویایی و اوتمورد هیسفلد مربی دوست داشتنی من است.و همیشه در عجبم چرا پاس های ژاوی ارناندس اینهمه دقیق میره و فرگوسن هیچ وقت ایده هاش قدیمی نمیشه.

در آخر:

بوسه میزنم بر دستان پدر و مادر عزیزم که از بدو زندگی تا الان یارو یاورم بودند.تشکر ویژه از خانواده و همسر عزیزم که هیچ وقت تنهام نگذاشتن.و خدا را شاکرم که همیشه دوستانی را سر راه من قرار می دهد که نقطه ی عطف زندگی من هستند.ادای احترام می کنم به همه ی دوستانم که به من نظر لطفی داشته اند.و امیدوارم عزیزانی که از بنده بی احترامی یا بی ادبی دیده اند به بزرگواری خودشون این حقیر را عفو بفرمایند.

نظرات 17 + ارسال نظر
...... جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ب.ظ

قای علیزاده یکی از توانمند ترین مجری شهر رویدره و من اجراشو شخصا خیلی دوست دارم
در کارهای شهرداری هم ماشاله کم نذاشته.
براش ارزوی موفقیت دارم

doos_ti جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ

کاملا باهاش اشنایی دارم بد حور عشق بایرن مونیخه چند بار به خاطر بایرن دعوامون شده واسه مجری گری هم.من شاهد بودم که خیلی زحمت کشیده که حتی واسه تست مجری گری به تهران هم رفتن و واسش هم تو عرصه مجری گری و هم تو تک تک لحظهای زندگیش ارزوی موفقیت دارم

جمال جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

موفق باشی علی جان با پشتکاری که در شما میبینم مراحل ترقی و پیشرفت را طی خواهی کرد و برای جامعه رویدر هم مفید تر خواهی بود

امید شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ق.ظ http://tapeshghalam.mihanblog.com/

با سلام . ضمن عرض خسته نباشید به مدیریت محترم رویدرنیوز باید بگم علی جان بسیار ممنونم . واقعا مصاحبه پربار و زیبایی بود . ضمنا باید بگم آقای علیزاده از جمله کسانی هستند که در آینده ای خیلی نزدیک بیشتر از ایشان و موفقیت های وی چه در زمینه مجری گری و چه در زمینه امورات مربوط به شهرداری خواهیم شنید . برای علی آقای گل آرزوی موفقیت و سربلندی میکنم

سلیمان خورشیدی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ق.ظ

جناب آقای علی زاده جوانی بسیار فعال ،پرانرژی ودوست داشتنی هستند واحساس می کنم مردم از عملکرد ورفتارایشان درشهرداری رضایت دارند . انشاالله سالم وموفق باشند ./

مهتاب شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ق.ظ

علی علی زاده گلی است در گلستان رویدر.امیدوارم روزی این عزیز را در بهترین مراتب ببینیم

همشهری شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ق.ظ

واقعا باید به مجری و کارمند توانایی چون علی علی زاده تبریک گفت و زحمتای رو که برای مردم رویدر متحمل میشن.واقعا تو هر برنامه ایی که نگاه کنید حضور گرم و صمیمی اقای علی زاده جان تازه ایی به احرا کردنش داشته.امیدواریم شاهد پیشرفت های روز افزون این جوان خوب شهرمون باشیم.

مقداد شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ

تلاش و پشتکار آقای علیزاده ستودنیست ما در انجمن دانشجویان این مهم را بوضوح مشاهده کردیم . خدای بزرگ توفیقات روزافزون به ایشان عطا کند

ah شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ب.ظ

از این جوان پر انرژی کمال تشکر دارم یکی از سرمایه های رویدر است خدا حفظ شان کند و در زندگی موفق و سر بلند باشد. باز از مدیریت این سایت که زحمت های فراوانی می کشند کمال تقدیر و تشکر دارم . اگر زحمتی نیست از حاج آقا حسین درساره و حاج آقا مظفری که زحمت و خیر فراوانی برای رویدر داشتند مصاحبه کند . با تشکر

رانیا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ http://13661362.blogfa.com/

سلام به اقای علیزاده تبریک میگم پشتکارو همت والایشان.‏ و ارزو می کنم همیشه دراوج باشن و به تمام ارزو هاشون برسن.‏ خداوند همراه و یاورتان باشه.

بی خیال شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ب.ظ

من هم به نوبه ی خود برای ایشان و تمام کسانی که برای اعتلای نام رویدر تلاش می کنند آرزوی توفیق را دارم.

خالد شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ب.ظ

اقای علیزاده شخصیتی دوست داشتنی ومهربان که انشاالله خداوند متعال حفظشان نماید ودر تمام امورات زندگی موفق سربلند باشند .

موشک کاغذی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ب.ظ

با سلام

بدون شک آقای علیزاده یکی از ارزشمندترین مهره های شهرداریست

قدر این بزرگوار باید دانست

فاطمه یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ق.ظ

انصافا آقای علیزاده و آقای دردری از بهترین مجریانی هستند که تاکنون تو رویدر داشتیم . واسه هر دوی این عزیزان آرزوی پیشرفت همیشگی دارم

رویدرما یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ب.ظ http://ruydarma.blogfa.com/

آقای علیزاده مجری و نویسنده آینده داری برای سرزمین نخل و قلم هستند و من به ایشان از صمیم قلب کوچکم آرزوی موفقیت دارم و به ایشان تبریک می گویم.

هارون صابری یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام
من شخصا آقای علیزاده رو خیلی دوست دارم واقعا جوانی هست که رویدر به داشتنش افتخار می کنه.
امیدوارم همواره راه خدمت به مردم رو مثل الان در پیش بگیره و خدا امثال چنین جوونایی رو زیاد کنه. آمین.

عادل سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ

خدا حفظش کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد