سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

مصاحبه با آقای آرش زاهدی نوازنده ی درامز استان...

دهمین مصاحبه رویدرنیوز


مصاحبه با آقای آرش زاهدی نوازنده ی درامز استان...

بنام خدا.آرش زاهدی رویدری هستم.متولد خرداد 72 ،نوازنده جاز و داور فوتبال...


مصاحبه در ادامه مطلب ...


_چیشد که به نواختن جاز علاقه مند شدین و وارد عرصه ی موسیقی شدین؟
 از کودکی به موسیقی علاقه مند بودم. سال اول دبیرستان به گروه سرود خمیر پیوستم که تا اونزمان 17 سال متوالی تو کشور مقام اول رو بدست آورده بوند.چون اونجا با سازهای محلی کار میکردیم من علاقه ی شدیدی به نوازندگی پیدا کردم و حدودا 3 سال پیش یک دستگاه پرکاشن خریدم و فعالیتمو تو این عرصه شروع کردم و با تمرین و پشتکار تونستم نواختن درامز رو فرا بگیرم.

_با سازهای دیگه هم آشنایی دارین؟ نواختن پرکاشن ( ترکیبی از سازهای ضربی ) با هر نوع ریتم رو بلدم.مقداری با نواختن کی برد آشنا هستم.ساکسیفون رو هم خیلی دوست دارم.

_با چه گروهای مشغول به فعالیت هستید؟
درحال حاضر با دوست و استاد عزیزم آقای محمد احمدی لری مشغول  به فعالیت هستم که وجهه ی خیلی خوبی تو اکثر شهرهای استانمون دارن.
از گروه های بندرعباس هم با آقای محمد نظری،شاهرخ غلامی،غلامحسین  نظری و میلاد رمضانی اجرا داشتیم که خواننده های بسیار خوبی هستن.

_نظرتون راجع به خواننده های شهرمون چیه؟
قبل از هرچیزبه جرئت و جسارت این عزیزان تبریک میگم که وارد این عرصه شدن.از نظر من همه ی بچه هاخوب خوندن و جا برای پیشرفت زیاد دارن.
تو موسیقی خوندن روی 7 نت ادا میشه که خواننده هرچه بهتر با نت آشنایی داشته باشه و بتونه اون رو ادا کنه آهنگی قوی تر رو ارائه میده.

_هنرمندان درنگاه مردم؟
 مردم همه به ما لطف دارن و هرگونه با ما برخورد کنن دوستشون داریم.*اما متاسفام برای کسانی که هنر و هنرمند را با واژه ی لوتی گری معنا میکنند *

_مسئولای شهر چه خدمتی رو میتونن برای جامعه ی هنری رویدر ارائه بدن؟
اگر که مسئولین عزیز بتونن یه کلاس موسیقی تو شهربرپا کنن وازاستادای مجرب برای آموزش انواع سازها و هچنین سولفژ استفاده بشه مطمئنا استقبال زیادی خواهد شد و رویدر بعد مدتی حرفهای زیادی در عرصه ی هنر خواهد داشت.همونطور که دانشجوهاو نخبه های علمی اهمیت میدن به هنر نیز اهمیت بدن.

_ نظرتون درمورد جشنواره ی بزرگ بهار رویدر چیه؟
زیباترین کار فرهنگی ممکن رو شهردامون با برگزاری این جشنواره انجام دادن.جشنواره ی گذشته بسیار زیبا بود.اگه از خواننده های جوون شهرمون هم برای اجرا دعوت بشه انگیزه ی بالایی درونشون ایجاد میشه و تجربه ی خوبی کسب میکنن.
_از شمادعوت شده تو جشنواره اجرا داشته باشین؟
نه !اگه ازمون دعوت بشه و شرایط محیا بشه بصورت زنده با خواننده های شهرمون اجرا میکنم.

_شما تابحال اجراهای زیادی داشتین.یه خاطره از اجراتون تعریف کنین؟

زیباترین خاطره واسم اینه که دلیلی هستم برای شادی مردم تو جشنهاشون.


یه بار با آقای اسلام رحیمی قشم برنامه داشتیم قرار بود فرداش با آقای ابراهیم آروین بریم حاجی آباد اجرا کنیم،موقع برگشتن از قشم دریا خراب بود تا 5 صبح بعد رفتم بندر خونه ی دوستام خوابیدم که 11 پاشم بریم حاجی آباد.از بس خسته بودم خوابم برد !!

بنده خدا گروه آقای آروین چقد زنگ زده بودن...

_از فعالیت های ورزشی تان بگید برامون؟
داوری رو از  سال پیش آغاز کردم وبا مطالعه ی کتابهای داوری و رفتن به کلاسهای آموزشی زیر نظر استادانی چون محمد فنایی داور و کمک داور برتر ایران و کارشناس بین المللی فیفا و همچنین استاد قادری داور برجسته ی استان و کشور تونستم معلوماتم رو تو این رشته افزایش بدم تا بتوانم خدمتی کنم به ورزش رویدر.

سخن پایانی:از شما مدیر وب رویدر نیوز و همچنین دوستای عزیزم آقای احمد دردری،حمود دردری،امید دردری،محمد احمدی لری، عبدالله جهانبانی و تموم کسانی که واسم زحمت کشیدن  بویژه والدینم تشکر میکنم.


نظرات 14 + ارسال نظر
hana دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:43 ب.ظ

از صمیم قلب واسه این جوون خوب اهل ذوق و هنر شهرمون آرزوی موفقیت میکنم و احسنت میگم به شغلشون که شاد کردن دلهای مردمه.مصاحبه ی زیبایی بود.

همشهری دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ب.ظ

چقدر زیباست که جوانان رویدر به این افتخارات میرسن و باعث شادی دلهای همه میشن.آفرین به این پسر ارزنده ی رویدر سرزمین نخل و قلم.

دختر رویدری دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

چرا عکس نداره پس؟مصاحبه به این خوشگلی بدون عکس؟دست مریزاد آرش جون کارت درسته

نفسم میگیرد در . . . دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ

(زیباترین خاطره واسم اینه که دلیلی هستم برای شادی مردم تو جشنهاشون)
واقعا این جملشون تحسین بر انگیزه.وقتی به عمقش بنگری سر از شعر سهراب در میاری که میگه : من به سیبی خشنودم...
خدایا ! این جوان هنرمن رویدر رو به خواسته هاش برسون.
بسیار عالی بود رویدر نیوز

maed سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ق.ظ

به به بسیار عالی.واقعا قشنگ بود حرفاشون.انشالله تو کارشون موفق باشن همیشه

milad سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ق.ظ

من خیلی به جاز علاقه مندم.خیلی دوست دارم یاد بگیرم.آقای زاهدی میتونن بهم یاد بدن؟

pulse سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

خوبه موفق بشه

پهلوان سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ب.ظ

آفرین آرش جان کارت بیست .

رویدر دانلود چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

واقعاعالی بود رویدر نیوزجان از این مصابحه ها بیشتر انجام بدین . وهمچنین دست مریزاد میگم به اقا ارش گل بچه محله ای عزیزم و برای موفقیت ایشان در عرصه ی هنر دعا میکنم

مصطفی شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ

ببخشید خواستم از آقای زاهدی بپرسم جاز زدن رو آموزش هم میدن؟لطفا پیغام من رو به ایشون برسونید.

یک دبیر شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

این عکس خودشونه؟ماشالله چقدر تغییر کردن.کار بسیار پسندیده ای میکنید که با جوانهای موفق شهرمون مصاحبه انجام میدین که باعث ایجاد انگیزه در سایر جوونا میشه.کلاس رفتن ایشون؟

امید چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ http://tapeshghalam.mihanblog.com/

برای آرش عزیز آرزوی موفقیت میکنم . واقعا جوان مستعد و خوش برخوردیه و البته به لحاظ نوازندگی هم کارشون خیلی درسته

تبسم عشق چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ http://loved_sh.blogfa.com

من تبریک میگم به آرش جان و امیدوارم همیشه موفق باشن.یه پیشنهاد هم دارم براشون که کلاسی برای آموختن جاز رو ترتیب بدن چون جوانان زیادی به حرفه ی ایشون علاقه مندن.

اشک شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ق.ظ

کاش میشد یه زمینه ای فراهم بشه و خواننده های شهرمون یه آهنگ درباره ی رویدر بخونن و تو جشنواره اجرا کنن آقا آرش هم باهاشون اجرا کنه.ایده ی جالبیه به نظر من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد