سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

افتتاح کتابخانه در آینده نزدیک...

طبقه دوم این مسجد کتابخانه خواهد شد...


نظرات 6 + ارسال نظر
آتش چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ب.ظ

دست حاج آقا دربای درد نکنه واقعا زحمت کشیدن.حاجی دوستت داریم

دختر رویدر پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ

واقعا خوشحال شدم خیلی نیاز بود هر وقت از کنار اون مسجد د می شدم می گفتم کاش کتابخونه بود

احمد پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

انشاالله که کتابای خوبی براش تهیه بشه، ارزش کتابخونه به کتاباشه

ناقد پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ

با سلام
با تشکر از گوشزد کردن های پیاپی رویدر نیوز عزیز و خدا قوت به همه عزیزان زحمتکش ... خبر بسیار خوبی بود و به فرموده دوست عزیزمون امیدواریم کتابهای ارزنده ای نیز در این مکان قرار بدن ... به امید روزی که برای کتابخانه در رویدر ساختمان مخصوصی داشته باشیم.
با سپاس

مریم جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ق.ظ

اون قسمت برای خانمای محله بود.
مسئولان هرکار دلشون بخواد می کنن.
میدونم نظرمو تایید نمی کنید.ولی همین که خودتون می خونیک خوبه

نگران نباشید جایی برای خانم ها هم در نظر گرفته شده

دانشجوی رویدری شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:28 ب.ظ

ما بیش از کتابخانه به یک سالن مطالعه ی مجهز و اروم نیاز داریم . این مسئله پیش نیاز موفقیت بچه هامون تو ازمون های علمیه . خودم تجربه دارم هیچ خوندنی خوندن تو سالن مطالعه و به دور از سروصدای تلفن تلویزیون ... نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد