سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

( اگر خواهی که حق گردد تو را یار ..... دل هر ناتوانی را میازار )

( نکوئی پیشه کن تا میتوانی ...... دل هر مستمندی  را بدست آر )

یک جوان رویدری که دو کلیه خودش از دست داده است و هفته ای سه بار دیالیز می شود نیازمند عمل پیوند کلیه می باشد که این عمل پیوند هزینه ای بالغ بر بیش از ۱۰ ملیون تومان در بر دارد شرایط محیاست دکتر خوب ـ بیمارستان ـ اهداء کلیه و فقط مانده هزینه این کارها.

تصور کنید اگر ما خودمان بجای این جوان بودیم که دکتر به ما بگوید تا یک سال دیگر بیشتر زنده نیستیم چکار میکردیم. آیا ما رویدرها میتوانیم جان این جوان را با اهداء ۱۰ میلیون تومان نجات دهیم.

از این جوان پرسیدیم آرزویت چیست؟ گفت آرزویم این است که بتوانم روزی یک لیوان آب بنوشم.

اگر ۲۰۰ نفر رویدری هر کدام ۵۰۰۰۰پنجاه هزار تومان بدهند می شود ۱۰میلیون تومان.

اگر ۴۰۰نفر هر کدام ۲۵۰۰۰بیست و پنج هزار تومان بدهند می شود ۱۰میلیون تومان.

اگر۸۰۰ نفر از ما هر کدام ۱۲۵۰۰ تومان دوازده هزار و پانصد تومان بدهیم می شود ۱۰ میلیون.

با ۱۲۵۰۰ تومان میشه فقط ۵ قوطی تن ماهی خرید ولی ما میتوانیم جان یک جوان را نجات دهیم.

پس هر کس با توان خودش بیاییم زندگی دوباره به این جوان ببخشیم تا خدای نکرده دچار عذاب وجدان نشویم.

شماره حساب بانک تجارت جهت کمک نقدی:

شماره حساب:   ۰۰۰۹۲۴۲۵۵۱۹۰۴

شماره کارت جهت انتقال وجه : ۶۲۷۳۵۳۲۰۵۰۰۶۳۷۴۸

شماره تماس: ۰۹۱۷۹۵۴۷۵۴۱ محمد مرزنگوش

پس گذشت ۴ روز مبلغ ۲۰۰۰۰۰دویست هزار تومان فقط کمک اهداء شده است امید خیر هست.

همشهریان عجله کنید در این امر خیر سهیم باشید.

                                                                     دست به قلم ، کوه شب عارف.

نظرات 4 + ارسال نظر
دلم تنگه یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

دلم برای کودکیم تنگ شده برا روزایی که باور ساده ای داشتم همه آدما رو دوست داشتم ...مرگ مادر کوزت را باور میکردم و از زن تناردیه کینه به دل میگرفتم مامانم که میرفت به این فکر بودم که مثل مادر هاچ گم نشه دلم میخواست ممُل رو پیدا کنم از نجاری ها که می‌گذشتم گوشه چشمی به دنبال وروجک بودم تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود برا دوستی‌های خالصانه دلم تنگِ ، دلم برا کودکیم تنگِ.........................

دوست دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ق.ظ

من دانش آموزی دارم که پدرش به درد کلیه دچار بود همه چیز برای پیوند آماده بود الا پول و پدر مرد و خانواده ای دخترکی بخاطر چند برگ کاغذ بی پدر شد نذاریم این اتفاق تلخ دوباره تکرار بشه دست به دست هم بارها و بارها ثابت کردیم که در خیرخواهی تکیم منتظر این و آن نشینیم من و تو ما می شویم

رانیا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ق.ظ http://13661362.blogfa.com/

هر که بر لطف خداى خود توکّل مى کند
گر کشد بار غم عالم تحمّل مى کند

بیمى از آتش... مکن وقت توکّل چون خلیل
کز توکّل آتش نمرود هم گُل مى کند

جام گردون از غم عالم نمى گردد تهى
قدر وسعش هر کسى از آن تناول مى کند

بیشتر از خوان دوزخ نان غفلت مى خورد
هر که عمر خویش را صرف تغافل مى کند

نیست در قاموس هستى هیچ کارى بى حساب
کار را هر کس به مبناى تعادل مى کند

خط و مشى زندگى را نیست جبر انتخاب
هر کسى با فکر خود سیر تکامل مى کند

در سرابِ زندگى لب تشنه از حق غافلیم
ورنه زیر پاى ما صد چشمه قل قل مى کند

جناح آنلاین شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ق.ظ http://www.janahonline.com/index.php?topic=2246.0

اطلاعیه کمک های مالی برای پیوند کلیه جوان رویدری، در سایت جناح آنلاین با عنوان :
بنی آدم اعضای یکدیگرند/کمک رسانی به یک جوان نیازمند پیوند کلیه

منتشر شد.

به لینک : http://www.janahonline.com/index.php?topic=2246.0

سایت جناح آنلاین و مردم جناح با کمک های خود به این فراخوان نیکو پاسخ خواهند داد، و برای این جوان رویدری امید بهبودی هر چه سریعتر دارند.

همچنین دعای مردم جناح در درگاه الهی همراه این جوان باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد