سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

جشن بزرگ ازدواج دسته جمعی فروردین 91 شهر رویدر...

عروسی دسته جمعی 20 زوج جوان ...














نظرات 6 + ارسال نظر
bayby جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام رویدر نیوز.دیگه ول شدی.عکسهات که اصلا بالا نمیاد .چرا بالا نمیاد.آخه چرا؟
حجمش رو کم کن خواهش می کنم.خواهش چرا بالا نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ستایش جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

باتشکرازخیرین محترم وهمه ی عزیزانی که این جشن بزرک را برکزارکردن به امیدخوشبختی زوج های جوان وپیشرفت روزافزون این رسوم نیک

ورزش نیوز جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

من رو از لینک خودت حذف می کنی

طبیعت جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ

مدتی که عکساتون بالا نمیاد یا نمایش نمیدی، لطفا این مشکل رو هرچه زودتر حل کنید.

حتما مشکل از سایز عکسه ان شالله برطرف میشه

دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ http://dr-negar.persianblog.ir

سلام.عکسهاتون اصلا بالا نمیاد

مهندس فرامرز جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.cloob.com

عید نوروز و حلول سال جدید را تبریک عرض میکنم و امیدوارم این سالى که در آن وارد شدیم، براى همه‌ى مردم عزیز رویدرسال شادى، گشایش، دلخوشى، نشاط و فعالیت و توفیق در راه کسب معارف حقه و تقواى الهى بوده باشد.و در این سال نو
پیونداین عزیزان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم و زندگی پر از عشق و محبت را برایشان آرزو میکنم. آرزومند خوشبختی همه این عزیزان هستم بیوندشان مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد