سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

وعده ی ما جمعه صبح ساعت 7

شما هم این جمعه در پاک سازی شهرمان با من همراه باشید(شهرداری رویدر).




نظرات 3 + ارسال نظر
مهندس فرامرز پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ http://http://www.cloob.com/profile/main/home/username/armannaz6

من هم هستم وکوجه عشقم را اب جارو خواهم زد به این بهونه که یارم را ببینم

روزی دختر نابینایی بود که نمیتوانست ببیند از جمله نامزدش را، روزی دخترک به نامزدش گفت که روزی که بتوانم ببینم روز ازدواجمان خواهد بود بعد از چندین روز معجزه ای رخ میدهد و کسی حاضر میشود چشمانش را به دخترک اهدا کند دخترک بعد از عمل جراحی که توانست ببیند چشمانش را باز کرد و اولین کسی را که دید نامزدش بود نامزدش گفت: الان که توانستی ببینی کی روز ازدواجمان باشد دخترک وقتی دید نامزدش نابیناست گفت که ((تو نابینایی و نمیتوانم با تو ازدواج کنم)) پسره که ناراحت و شکست خورده داشت دخترک را ترک میکرد با چشمانی گریان و دلی شسته به دخترک گفت : ازت خواهش میکنم مواظب چشمانم باشی

رسول چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ

بعد از یک هفته امروز رویدر نیوز را باز کردم صحنحه های به زیبایی روز پاکسازی تا حالا ندیده بودم که دیدم

قول کلیب دادی بودی زیرش زدی

درنا دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ق.ظ

سلام. خود شهردار جلو باشه و کمر خم کنه شهروندان هم کمر خم می کنند. همه بنده خدا هستیم و همه هم سر کار و در حال تحصیل هستند اگر تمیزی شهر است برای همه است . با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد