سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

ورزشکاری نمونه...

پیشکسوتی که  سال ها بدون تعطیلی ، پیاده روی می کند... 

 

اراده ی ایشان ،ما را بر ان داشته ،تا اینگونه از ریاست تربیت بدنی جناب آقای ابراهیم میری  بخواهیم تا از تجربیات گرانبها ی اقای عبدالمجید روزبه،که خود یک مدیر موفق و دلسوز بوده و است  برای زنده کردن ورزش کوهنوردی و همگانی استفاده شود...  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین از رنگین کمان یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ق.ظ http://ranginkeman-20.blogfa.com

سلام
من خودم تا حدودی پیاروی می کنم خیلی به انسان نشاط و شادابی می ده کافی ایست که بهش عادت و عشق به ورزی فقط دل عاشق می خوات روح پاک
پیاده روی و کوهنوردی جسم را ورزیده و روح انسان را پاک و زلال می کنه

به جوانان رویدری توصیه توصیه به جای موتور سواری به ورزش پیاده و کوهنوردی روی بیاورند
به خدا ورزش پاک و سالمیه

برای عبدالمجید روزبه ارزوی موفقیت می کنم

از شما بایت عکس و مطالب ممنونم امیدوارم موفق باشید

Mclaren SLR یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

منم برای پدر کوهستان ارزوی موفقیت میکنم

رویدر یار دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

کاش اقای روزبه برای روزهای تعطیل هیت پیاده روی تشکیل می دادند برای عموم ومردم در این راه پیمایی یا کوهنوردی شرکت میکردند
با ارزوی موفقیت برای اقای روزبه

تقی چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ http://kahoorestan.mihanblog.com

با سلام و ذکر آرزوی سلامتی برای ورزشکار خستگی نا پذیر کوهها آقای روزبه گل گلاب و همچنین سلامی برای مدیر وبلاگ. وبلاگ خیلی جالبی رو ساپورد میکنی امیدوارم که موفق باشی. به ما هم سر بزن خوشحال میشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد