سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

پیام تبریک


شهردار آقای عبدالحکیم جعفری:

گفتم : خدایا از همه دلگیرم ، گفت حتی از من ،

گفتم : خدایا دلم را ربودند ، گفت : پیش از من ،

گفتم خدایا چقدر دوری، گفت : تو یا من ،

 گفتم خدایا تنهاترینم ،گفت پس من؟

گفتم خدایا اینقدر نگو من ...،گفت:

  مـــــــــــن توام تو مــــــــــــــن

عید سعید فطر روز جلوه عبودت بر همشهریان فهیم و نازنیم مبــــــارک


رئیس شورای اسلامی آقای عبدالسلام جمالی:

عید شستشوی قلبها ، عید تازه شدن جانها و عید بشارت بندگی را به همه شهروندان شریف رویدری تبریک عرض میکنم امید وارم طاعات و عبادات همه مورد قبول حق تعالی واقع شده باشد و امید اینکه کینه ها و کدورتها از جامعه اسلامی رخت ببندد.


آقای علی علیزاده

گل خنده شوال به ناهید مبارک .

آبروی خوش ماه به خورشید مبارک

آمد خبر از عرش ، وداع رمضان است

عیداست به یاران مبارک

...........................................................................


 شما بینندگان میتوانید در نظرات پیام تبریک خود درج یا پیا مک به شماره 09179386532

ارسال فرمایید

نظرات 1 + ارسال نظر
صفای رویدر چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ق.ظ

دلها همه بهاران

شد از شمیم باران

مه، رخ نموده امشب

در عید روزه داران

هر کس که در دعایش

یادی کند ز یاران

شیرین تر از عسل باد

کامش به روزگاران

عید سعید فطر را به همه شما تبریک عرض می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد