سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

ورزش ما کجا و لمزان کجا!؟

ورزش روستای لمزان
...
توسعه ورزش ما بیشتر برمی گردد به دهه 70 تا 80  بطوریکه در ابتدا رقابت ما با روستاهای اطراف اما به همت بالای مسئولین روستا در حال حاضر فوتبال لمزان پس از پشت سر گذاشتن جامهای روستایی، شهرستانی ولیگ 1 و 2 استان در بالاترین جایگاه ورزش استان یعنی در لیگ برترقرار دارد  که حتی شهرستانهای دیگر نیز نمی توانند همچون امتیازی راکسب نمایند.لمزان به عنوان تنها تیم روستایی در لیگ برتر می باشد که دوسال متوالی در رده ی بالای جدول قرار داردواین همت جوانان ومردم واهمیت ویژه ای که برای ورزش فوتبال قائل شدند باعث شده است که امکانات وسیعی را برای بهبود ورزش به روستا جذب شود.درحال حاضر یک مجتمع بزرگ ورزشی شامل زمین فوتبال دیوارکشی شده وسالن چند منظوره ،رختکن ،مسجد و... وجود دارد. ضمنا نور ورزشگاه اجرا شده  ودستور چمن ورزشگاه نیز از طرف ریاست محترم جمهوراخذ شده است .نکته ی قابل توجه اینکه سالن چند منظوره ی لمزان سالنی است که در طول روز به سبب اشتیاق واهتمام جوانان به ورزش هیچ وقت تعطیل نیست .هم چنین بعد از افتتاح سالن چند منظوره در استادیوم بزرگ لمزان ورزش بانوان نیز در رشته ی بدنسازی وفوتسال فعال شده است که بزودی می توانند خود را در سطح شهرستان واستان دررشته های مختلف مطرح کنند وخلاصه این که لمزانیها استعداد نابی در ورزش دارند  ومی توانند با وجود امکانات لازم گامی مهم را در ورزش استان بردارند.
خود شما مقایسه کنید ! ورزش یک روستای 2101 نفری با ورزش شهر رویدر
امکانات باشه برنامه نباشه فایده نداره!!!!!!!!!!!!!!!!

 بر گرفته از :وبلاگ دهیار دهستان لمزان آقای محمد اسفندمر
http://www.dehyarilemazan.blogfa.com/8805.aspx

نظرات 2 + ارسال نظر
برگرفته از وبلاگ گاه به گاه شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ


داشتن یک وبلاگ پر طرفدار در رویدر
تازگیا مد شده تو رویدر هر کسی یه وبلاگ بزنه و توی این وبلاگ کلی عکس از رویدر بذاره اگه چنین وبلاگی رو داشته باشی می شی صاحب یک وبلاگ پر طرفدار تو رویدر.

نمی دونم از کی این مد افتاد ولی تا اونجایی که عقل من قد می ده بعد از رویدر نیوز به چنین وبلاگها افزوده شد

اگه یه لکه ابر تو آسمون اومد تیتر همه وبا آسمان رویدر ابری شد

اگه بارون اومده امروز بارون اومد و کلی از عکس بارون میذارن تو وبشون ، الانم فکر کنم تیتر همه ی وبا از خرما باشه

به جون خودم منم تو رویدرم دارم می بینم جالب اینجاست که همه این چیزا رو می بینن

چند وقت پیش که بارون اومد دوستم زنگ زد گفت بریم بیرون ما هم رفتیم آثار بارون رو ببینینم به چون خودم پنج، شش نفر از اونایی که وب داشتن وایستادن و دارن عکس می گیرن از اون چیزی که مردم می بینن اگه بگن واسه کسایی که خارج از رویدرن می ذاریم اون رویدر نیوز هست کافیه .

ما هم از بیرون رفتن خودمون پشیمون شدیم یکی کنارمون ایستاده بود گفت آدم روش نمی شه بیاد بیرون از بس عکس می گیره (همه که نمی دونن اینا وب دارن یا ندارن ، دیگه میشه قضیه ی عکس گرفتن اسطوره همانا طلبکار شدن اون مرده همانا)


شهر ما نیاز به این چیزا نداره شهرمون یه وبلاگ می خواد جهت آبادی ،بهتر شدن ، پیشرفت ،تا کی باید تو زمان حال سیر کنیم چرا کسی به فکر آینده نیست؟

رویدر یار شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام توسعه ورزش در رویدر همت میخواد دوسال دیگر هم بگذرد هیچ پیشرفتی از فوتبالمان نخواهیم دید کیشی در رده جوانان میاد قهرمان میشه ما برای ورزشمان هیچ اهمیتی قایل نیستیم چرا شهرداری یک تیم را زیر پوشش خود نمیگیرد مجتمع بزرگ ورزشی بدون برنامه به چه درد میخوره ضمنا ورزش ما در حال افت کردنه باید مسو لین گامی بزرگ دراه ورزش رویدر بردارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد