سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

سرزمین نخل و قلم

اینجا مردمانش عاشق بارانند

مشاور و بازرس ویژه وزیر نیرو در جمع شوراهای اسلامی بخش رویدر

مشاور و بازرس ویژه وزیر نیرو در جمع شوراهای اسلامی بخش رویدر گفت: حل مشکلات و معضلات آب این بخش از اهم واجبات هست و حضور ما در منتطه این پیام را دارد که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، حکومت خود را خادم مردم می داند. مصطفی قادری افزود: تمام تلاشم را برای رفع این معضل به کار خواهم بست و پیام شما را به مسئولان عالی وزارت نیرو خواهم رساند و مطمئن باشید دفعه با دست پر به منطقه می آیم. مدیرعامل آب و فاضلاب استان نیز در این دیدار گفت:

  خشکسالی 15 ساله و کاهش شدید بارندگی در استان هرمزگان بسیاری ازچشمه ها، چاهها و سفره های زیرزمینی آب را به نابودی کشانده و بعضی از مناطق هرمزگان از جمله بخش رویدر که منابع آبی خود را از این چاهها و دشت ها تامین می کنند با بحران مواجه کرده است. حسین خادمی افزود: شهر رویدر و روستاههای توابع با کمبود شدید آب مواجه هستند و هم اکنون نیز در هر 3 روز فقط 2 ساعت سهم هر خانوار رویدری هست. وی ادامه داد: به منظور رفع این کمبود، خطوط آبرسانی به رویدر از خط انتقال خمیر در دست اجراست که بدلیل کمبود اعتبار پیشرفت مناسبی نداشته است و باید با تزریق اعتبار، این طرح مهم به سرانجام برسد تا 15 هزار نفر از جمعیت بخش رویدر از آن بهره مند شده و مشکل دیرینه مردم این بخش برای همیشه مرتفع گردد. در این دیدار فرماندار شهرستان بندرخمیر، رئیس شورای اسلامی و شهردار رویدر مسائل و معضلات بخش آب را مطرح نمودند.




نظرات 4 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ

ممنون از پیگیریهای مسئولین امید که تلاشها نتیجه بده

s.h سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ب.ظ

واقعا جای تقدیر و تشکر از مسولین محترم و زحمتکش داره که این چنین پیگیر کارهای شهر می باشند. و با جرات میتونم بگم شهر رویدر در طی چند سال اخیر دلسوزانه ترین مسولان رو داشته.و هیچ جای استان مسولین اینقدر پیگیر و دلسوز نداره.به امید آنکه قدر زحمات این عزیزان و زحمتکشان شوراهای و ارگانهای قبلی شهر را بدانیم حتی با یک پیام و تشکر خشک و خالی .که برای ما زحمتان زیادی کشیده اند.همگی خسته نباشید و خدا قوت.اجرکم عندالله

حمید پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام و خسته نباشید دارم حضور زحمتکشان عزیز اومیدوارم همیشه موفق باشید در این بین برام سوالی پیش اومده اینجا گفته شده خطوط ابرسانی به رویدر از خط انتقال خمیر در دست اجراست یعنی اب کهورستان به رویدر انتقال داده میشه یا که نه ....

ازطرف اهالی روستای بستو پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ب.ظ

باسلام.

ضمن تشکر از زحمات وپیگیری های دلسوزانه مسولین محترم بخش رویدر بخصوص آقای جمالی. تنها خواهشی که دارم واقعا به مشکل کمبود آب در روستای بستو توجه ویژ ه شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد